maanantai 2. tammikuuta 2012

Toteutuva lupaus uudelle vuodelle

Monet on ihmisillä
lupaukset uudelle vuodelle.
Harva ne pystyy toteuttamaan.
Joko niitä on liikaa tai
ne on liian vaikeita toteuttaa.




Jeesus on antanut lupauksia
jo kauan aikaa sitten.
Ne on lupauksia, jotka pysyvät.
Hän ei petä koskaan.

Jeesuksen antamia lupauksia on paljon,
mutta ei liikaa.
Poimin niistä muutaman 
tulevaa vuotta varten
rohkaisemaan mieltäni.

Minun tehtävä on haluta
täyttää oma osuuteni.
 
"Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat."
San 8:17

"Joka ottaa tiestänsä vaarin, sen Minä annan nähdä
Jumalan autuuden."
Ps 50:23

"Tulkaa Minun tyköni kaikki työtätekeväiset
ja raskautetut, niin Minä annan teille levon."
Matt 11:28

"Minun rauhani, sen Minä annan teille.
En Minä anna teille niinkuin maailma antaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen,
älköönkä peljätkö."
Joh 14:27

"Jos te pysytte Minun sanassani,
niin te totisesti olette Minun opetuslapsiani;
ja te tulette tuntemaan totuuden ja
totuus on tekevä teidät vapaiksi."
Joh 8: 31-32

"Jokaisen, joka tunnustaa Minut ihmisten edessä,
Minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa."
Matt 10:32


Koen, että Jeesus kysyy sinulta
tällä hetkellä:
"Mitä tahtoisit, että Minä
sinulle tekisin?"
Kerro se Hänelle.
Älä pelkää.
Hänellä on todella hyvät ajatukset
sinua kohtaan.
Olet rakkautensa kohde.
Luota Jeesukseen.
Hänellä on valta ja voima.
Mikään ei ole Hänelle mahdotonta!

Tuleva vuosi on paras
Hänen seurassaan!

3 kommenttia: