perjantai 25. maaliskuuta 2011

Keskelle pimeyttä.

Eilen tuli moinen raamatunpaikka
voimakkaasti mieleen. 
Kenties jollekin täällä
olevalle tarkoitettu..
"Mutta kun ei aurinkoa eikä tähtiä
näkynyt moneen päivään
ja kova myrsky painoi,
katosi meiltä viimein
kaikki pelastumisen toivo."
Apt 27:20


Muista:
Et ole yksin myrskyssä.
Vettä pitkin kulkee koko ajan
apu.
Jeesus.
Hän on täydellinen apu jokaiseen
tuskaan.
Ei niin suurta hätää,
etteikö Hän toisi toivoa.
Ei niin suurta myrskyä,
etteikö Hän saisi aaltoja tyyntymään.

Sanot vain ja ainoastaan;
Jeesus,
tässä olen,
auta minua.
Ei tarvitse edes selittää tilannetta.
Hän tuntee sen kyllä.
Hän näkee kaiken jatkuvasti.

"Ja avuksesi huuda minua
hädän päivänä,
niin minä tahdon auttaa sinua,
ja sinun pitää kunnioittaman minua."
Ps 50:15

"Hän tyynnytti myrskyn,
ja meren aallot hiljenivät."
Ps 107:29

Luota ja turvaa Häneen!
Täydelliseen auttajaan.

2 kommenttia:

  1. Amen!
    Kiitos, tarvitsin näitä sanoja.

    VastaaPoista
  2. Ollaan keskellä pimeyttä.
    Jumalattomat melskaavat.
    Kaikkia vaaditaan ajattelemaan samalla tavalla. Nuori ei saa eheytyä painiskellessaan seksuaalisuutensa kanssa. Nuoria ei saa auttaa tässä.
    Vihreä puolue painostaa naimalakolla (kehenkähän se painostus kohdistuu..hah).

    Kiitos tuosta kirjoituksestasi. Se tuo esille Jumalan kaikkivaltiuden.

    VastaaPoista