sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Suurin rakkaus

Perjantaina sain kuunnella kun
Pentti Hietanen
tulkitsi tämän laulun:




Se kosketti voimakkaasti.
Puhui sydämelle.
Rakkaudesta minuun ja
minun rakkaudesta Häneen.

Hän huomaa minut aina,
vaikka rinnalle tuotaisi mitä,
Hän valitsee minut.
(tämän saman voit ajatella omalle
kohdallesi)
Mikään ei voi erottaa minua
Hänen rakkaudesta.

Kuunnellessani laulua,
sanoin mielessäni `tahdon`.
Tahdon valita Hänet aina.
Vaikka vertailukohdaksi tulisi
mitä vaan,
tahdon rakastaa Häntä ja valita
Hänet.
Ei ole parempaa.

Hän rakasti minua ensiksi.
Tahdon rakastaa takaisin.

"Kaiken hälinän keskeltä
kuulen mä sen,
laulun tuhannen joukosta
löydän mä sen.

Kaiken kaaoksen keskeltä
tie luokses tuo."

Jeesus, olet kaikkea
mitä tarvitsen.
Olet kaiken elämän lähde.
Sinä teet minut vapaaksi.
Rakastan Sinua enemmän
kuin mitään muuta.
Olet kaunein kaiken
kauniin rinnalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti