keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Äitiminää

Erikoisen ihana Herkkupurkki
oli jostain oudosta syystä antanut
mulle tällaisen


En tahtoisi ottaa tavaks näitä
kysymyksiin vastaamisia,
vaikka kohta tää alkaa siltä vaikuttaa..:)
Mut pitäähän sitä vastailla,
kun on kysymykset laadittu.

Nonni.

1. Tunnen itseni vuoden mutsiksi, kun.. 

Ihan rehellisesti voin sanoa etten koskaan.


2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on..

  Ammentaa elämää niin, että jokainen
saa tasapuolisesti sitä mitä tarvitsee.


3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus
on se, kun hän..

Tahtoo tehdä asiat niinkuin itse olen tehnyt.


4. Kello 12 yöllä olen yleensä..

Yleensä olen nukkumassa.


5. Kello 8 aamulla olen yleensä..

 Autossa tai siivoilemassa aamupalaa pois
tai syömässä tai herättelemässä
9 aamuun koululaista tai
koneella tai lepäilemässä.

6. Haluaisin sanoa lasteni isälle..

 Paljon enemmän kuin sanon.
Täytyy opetella.


7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että..

 Olisit ansainnut muinoin presidentin
palkinnon arjen pyörityksestä.
Nyt sen ymmärrän.
Onneksi ei ole myöhäistä.
Vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä!


8. Viimeksi kiroilin, kun..

 Kai sitä jotain kakkaan viittaavaa
tulee joskus suustansa lauottua.
Sais loppua nekin!


9 En ole koskaan osannut..

 Heittää volttia.
Tätä taitoa olis monesti tarvinnut.


10. Parasta, mitä housut jalassa ja
ilman lapsia voi tehdä, on..

Keskustella.
Syödä.
Matkustaa.
Rakentaa koti.
Istua juhlissa ja murehtia
vain omasta ruuasta ja omasta
vessahädästä.


Minä laitan tämän syvällisen
haastattelutuokion 
menemään upealle kotiäidille!
Käykää täällä katsastelemassa
ihanaa äiti-lapsi-arkea!
  


 

       




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti