perjantai 15. lokakuuta 2010

Valo voittaa pimeyden



Hetkeksi voisit pysähtyä miettimään
näitten kuvien eroja.
Ne kuvaa tässä tarkoituksessa
pimeää ja valoa.
Pimeällä ja valolla ei ole
mitään yhteistä.


Maailma ennen Jeesusta eli ja oli
pimeydessä.
Jeesus tuli valkeudeksi maailmaan.

Kun valkeus tulee pimeyteen,
alkaa asiat erottumaan.
Valo voittaa aina pimeän.
Pimeään pystyy piiloutumaan,
valkeuteen ei.

Raamatussa on tällanen:
Jeesus sanoo:
"Minä olen maailman valkeus,
joka minua seuraa se ei pimeydessä
vaella, vaan hänellä 
on oleva elämän valkeus."
Joh 8:12

Ja vielä Jeesus sanoo:
"Minä olen tullut valkeudeksi 
maailmaan, ettei
yksikään, joka minuun uskoo
jäisi pimeyteen."
Joh 12:46


Kun ihminen tulee Jeesuksen kanssa
samaan valoon,
sillä on huima vaikutus sisimpään.
Yleensä ihminen pelkää tuomiota
ja rangaistusta, kun
hänen pahuutensa ja synnit
tulevat valoon,
Mutta ei,
Jeesuksen valoon tuleminen
aiheuttaakin anteeksiannon
ja vapautumisen.
Siellä missä ahdistus tuntuu,
alkaakin tuntumaan iloa ja 
vapautta.

Pimeys-tuomio-ahdistus-tuska
Valo-vapaus-ilo-riemu

Sinä saat valita kumman otat.

Jos et tiedä kuinka valita valo,
voit ottaa yhteyttä ni kerron 
tarkemmin.

"Ennen te olitte pimeys, mutta nyt
te olette valkeus Herrassa.
Vaeltakaa valkeuden lapsina."

:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti