sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tähän mä jään

Tämä blogiteksti on omistettu
eräälle.
Mutta tämän saa muutkin lukea..

Olen ollut itse elämäni aikana
todella synkissä,
epätoivoisissa tilanteissa,
ajatuksissa.
En ole nähnyt muuta poispääsyä
kuin kuolema.

Mutta sitten,
olen saanut voimaa ja tahtoa
rukoilla.
Ihan vain pienellä äänellä
tuskaisten huulien välistä
olen kuiskannut
´Jeesus, auta minua`
Hän on odottanut tahtoani,
että saa auttaa minua.
Hän ei tee minulle mitään,
ellen anna lupaa.
Niin paljon Hän kunnioittaa minua.

Olen kokenut hyvin konkreettisesti sen,
kuinka vuosia vaikuttanut
synkkyys väistyy
ja valo alkaa virrata sisälläni.
Kuinka ahdistus poistuu
ja on helppo olla ja hengittää.

Se on aivan uskomatonta.
Se sama on varattuna sinulle.
Tiedän sen.
Se on varattuna kaikille.

Sisimpäsi kaipaa sitä, koska se 
tietää, että sieltä puuttuu
oleellisin osa.
Yhteys kaikkivaltiaaseen
ja rakastavaan Isään.
Isän luo pääsee pojan kautta,
sen vuoksi Jeesus on niin tärkeä.
Toivon sydämeni pohjasta, että
kyyneleesi vaihtuvat ilon aiheuttamiksi.
Älä pelkää.
Sinua rakastetaan!
Jeesus kuoli senkin vuoksi,
ettei kenenkään tarvitse olla yksin.
Jeesus perusti perheen, johon kuuluvat
ovat Kuninkaan lapsia.
Prinssejä ja prinsessoita.
Totaalisen arvokkaita yksilöitä.

Toivotan sinut tässä samassa
tervetulleeksi perheeseen.
Ovi siihen on aina auki.
Mutta mitään ei tapahdu,
ellet anna lupaa.
Sinua kunnioitetaan niin paljon.

Tässä laulu,
joka puhukoon puolestaan.


3 kommenttia:

  1. Jonkun ihmeelisen johdatuksen kautta kulkeuduin tänne blogiisi:)
    Luin tekstejäsi ja tykästyin/ihastuin!
    Todella puhuttelevia ja herkkiä ajatuksia olet sivuillesi kirjoittanut, kiitos niistä:)
    Rauhaisaa viikonvaihdetta ja Enkeleitä Elämääsi!
    Aana.

    VastaaPoista
  2. Ihania nuo musiikkivideot, joita laitat - usein kuuntelen jonkun laittamasi biisisi - ja ylistelen! Siunattua viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Tulin blogiisi kirjoittaakseni sinulle rukouspyynnön.. ja sitten edessäni oli tuo kirjoittamasi teksti..kertoo niin elämästäni..olen ollut niin valmis luovuttamaan.. Voi Jeesus, auta!

    VastaaPoista